تبلت

تلفن همراه

December 26, 2023
8:42 سه شنبه، 5ام دیماه 1402
کد خبر: 155749

تبلت اندرویدی و ارزان‌قیمت Teclast روانه بازار شد

منبع: زومیت

تبلت ارزان‌قیمت Teclast با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید روانه‌ی بازار شد.

برند Teclast اوایل این ماه تبلت اقتصادی Teclast P30T را معرفی کرد. اکنون این تبلت به‌صورت رسمی در بازار چین عرضه و قیمت آن نیز مشخص شده است.

به‌گزارش صفحه‌ی رسمی Teclast در ایکس، تبلت P30T به نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی IPS با وضوح ۱۲۸۰×۸۰۰ پیکسل و فناوری TDDI برای بهبود وضوح تصویر و پاسخ‌گویی لمسی مجهز است. این تبلت نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۲۰ هرتز و زاویه‌دید عریض ۱۷۸ درجه دارد که تجربه‌ی تماشای روان و فراگیر را ارائه می‌دهد.

بدنه‌ی فلزی P30T با رنگ خاکستری براق، ظاهری زیبا به آن می‌بخشد و در‌عین‌حال وزنش سبک و ۴۴۰ گرم است.

تبلت اقتصادی تک‌لست به پردازنده‌‌ی Allwinner A523 (شامل هشت هسته‌ی سی‌پی‌یو Cortex-A55 با حداکثر فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز) مجهز است. این دستگاه با ۴ گیگابایت رم جفت می‌شود که تا ۶ گیگابایت به‌صورت مجازی می‌توان آن را ارتقا داد. تبلت تک‌لست ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد که با استفاده از کارت‌ microSD تا ۱ ترابایت ارتقادادنی است.

تبلت جدید P30T از دوربین دوگانه‌ی مبتنی‌بر هوش مصنوعی برخوردار است که از دوربین‌های پشتی ۵ و ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

تبلت Teclast اتصال پایداری را با وای‌فای ۶ و بلوتوث ۵٫۴ ارائه می‌دهد و اتصال سریع و مطمئن به اینترنت و دستگاه‌ها را فراهم می‌کند. این تبلت به باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است.

تبلت مقرون‌به‌صرفه‌ی Teclast از جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۴ بهره می‌برد که ویژگی‌های جدیدی ازجمله کنترل‌ والدین برای مدیریت زمان استفاده، منو برنامه‌ی ارتقایافته، حالت چرخش افقی اجباری، به‌روزرسانی نوار وظیفه، حالت عملکرد کامپیوتر و جدیدترین پچ امنیتی اندروید دارد.

قیمت تبلت تک‌‌لست ۴۹۹ یوان (۷۰ دلار) اعلام شده است. در‌حال‌حاضر، این محصول ازطریق فروشگاه‌های آمازون و علی‌اکسپرس برای خرید دردسترس است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.