تلفن همراه

گجت

February 4, 2024
13:37 یکشنبه، 15ام بهمنماه 1402
کد خبر: 159913

این ایرباد در ۴۰ دقیقه شارژ می‌شود و ۲۶ ساعت موسیقی پخش می‌کند

منبع: Zoomit

نسل جدید ایرباد هواوی با قابلیت اتصال هم‌زمان به دو دستگاه و شارژدهی ۲۶ ساعته از راه رسید.

ایرباد هواوی فری‌بادز 4E که در سال ۲۰۲۲ رونمایی شد، به‌ازای قیمتش از امکانات مناسبی برخوردار بود. امسال، غول چینی نسل جدید این ایرباد را با شارژدهی بیشتر روانه‌ی بازار می‌کند.

نسخه‌ی اقتصادی ایرباد هواوی فری‌ بادز ۴ به درایور پویای ۱۴٫۳ میلی‌متری و فرکانس ۴۰ کیلوهرتز مجهز است. هواوی از نسل دوم فناوری حذف نویز فعال در فری‌بادز 4E استفاده کرده است. این ایرباد اقتصادی از سه میکروفون برای حذف نویز محیط و تجربه‌ی مکالمه‌ی بهتر بهره می‌برد.

شارژدهی ایرباد فری‌بادز 4E با کیس حدود ۲۲ ساعت است و هواوی در نسل جدید ایرباد اقتصادی خود شارژدهی را به ۲۶ ساعت رسانده است. هنگام استفاده از قابلیت حذف نویز فعال شارژدهی باتری به ۱۷ ساعت می‌رسد که درمقایسه‌با شارژدهی ۱۴ ساعته‌ی نسخه‌ی ۲۰۲۲ پیشرفت چشمگیری محسوب می‌شود.

طبق بیانیه‌ی رسمی هواوی، شارژ کیس نسل جدید فری‌بادز 4E نزدیک‌ به یک ساعت زمان می‌برد و خود ایرباد در ۴۰ دقیقه از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود. فری‌بادز 4E بدون استفاده از کیس شارژ به‌تنهایی می‌تواند ۴ ساعت مدوام موسیقی پخش کند.

به‌لطف بلوتوث ۵٫۲، کاربران می‌توانند هواوی فری‌بادز 4E را به دو دستگاه به‌صورت هم‌زمان وصل کنند. ایرباد اقتصادی هواوی فری‌بادز 4E از گواهی IP64 بهره می‌برد و دربرابر آب و گردوغبار مقاوم است.

قیمت هدفون هواوی فری‌بادز 4E نزدیک به ۹۸ دلار است؛ اما کاربران به‌مدت محدود می‌توانند آن را با قیمت ۷۰ دلار در دو رنگ نقره‌ای و سفید تهیه کنند.

قیمت فری‌بادز 4E درمقایسه‌با قیمت هدفون فری‌بادز ۴ اقتصادی‌تر است و خرید آن برای کاربرانی معقول‌تر به‌نظر می‌رسد که به‌دنبال ایرباد مقرون‌به‌صرفه هستند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.