5G, 6G, vRAN, OpenRAN

تلفن همراه

خبر اول

February 8, 2024
12:24 پنجشنبه، 19ام بهمنماه 1402
کد خبر: 160026

کمپین دوئیچه تلکام در مقابل سخنان نفرت‌انگیز و تبعیض‌آمیز!

ICTna.ir – اپراتور آلمانی دوئیچه تلکام، تلاش خود را برای مرتبط ساختن نام تجاری اش با تلاش برای حذف «سخنان نفرت انگیز» تشدید کرده است. اپراتور DT هنوز به دنبال سانسور مشتریان خود نیست، اما از همه آلمانی‌ها می‌خواهد که تلاش خود را برای مقابله با سخنان بدخواهانه انجام دهند.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)،  سه سال پیش DT کمپین مشابهی را راه‌اندازی کرد، اما بیشتر بر روی «اینترنت عاری از نفرت» متمرکز شد. این بار هیچ محدودیتی برای منشأ این کمپین قائل نشده است، اما تمرکز ویژه ای بر یهودی ستیزی وجود دارد.

اولریش کلنکه، مدیر ارشد برند DT، گفت: دفاع از ارزش‌های دموکراتیک و متعهد بودن به مدارا، اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است. ما با کمپین جدیدمان نشان می دهیم که چگونه قدرت نور می تواند بر نفرت غلبه کند. نور استعاره‌ای از این واقعیت است که همه ما می‌توانیم کاری علیه نفرت، نژادپرستی و یهودستیزی انجام دهیم. در اینترنت، در خیابان‌ها و فضاهای عمومی، همانطور که در حال حاضر در همه جا وجود دارد.

ملانی کوبین هاردویگ، رئیس مسئولیت اجتماعی DT هم در این زمینه گفته: اصل “مسئولانه عمل کنید” عنصر کلیدی استراتژی گروه ما است. ما از تنوع، فرصت‌های برابر و مشارکت دفاع می‌کنیم. کمپین، تعهد دیرینه ما یعنی، “سخنان بدون نفرت” را تقویت می کند و سیگنال روشنی برای دفاع از ارزش های دموکراتیک می فرستد، ارزش هایی که این روزها به طور فزاینده ای به چالش کشیده می شوند.

البته اینکه این ارزش ها چیست و چگونه به چالش کشیده می شوند، مشخص نشده است.

کریستین هان، رئیس ارتباطات و رسانه های بازاریابی استراتژی DT، هم گفته: با کمپین خود، ما دوباره نشان می دهیم که دویچه تلکام موضعی روشن در برابر همه اشکال محرومیت، نفرت، سخنان تحریک آمیز و تبعیض اتخاذ می کند. ما تبعیض را به هیچ شکلی تحمل نمی کنیم، چه از نظر سیاسی، مذهبی، یا اجتماعی، یا بر اساس منشاء، ملیت، موقعیت اجتماعی یا رنگ پوست!

این که تفسیر شرکت تحت سلطه مدیران بازاریابی است، با تلنگری از موضوع مسئولیت اجتماعی سازمانها، نشانه‌ای قوی از استراتژی شرکتی در پشت این علامت آشکار است. این ابتکار اساس یک کمپین تبلیغاتی بزرگ را تشکیل می دهد که باید منتظر آن ماند!

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.