تلفن همراه

گوشی

February 12, 2024
15:15 دوشنبه، 23ام بهمنماه 1402
کد خبر: 160561

تاریخ رونمایی شیائومی ۱۴ اولترا مشخص شد

منبع: Zoomit

شیائومی به‌زودی از گوشی پرچمدار و پرقدرت شیائومی ۱۴ اولترا برای بازارهای جهانی رونمایی خواهد کرد.

مدل جهانی سری شیائومی ۱۴ احتمالاً در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند ۱۴۰۲) و در رویداد MWC 2024 رونمایی خواهد شد. انتظار داریم شیائومی ۱۴ و شیائومی ۱۴ اولترا به بازارهای خارج از چین بیایند و این احتمال وجود دارد شیائومی ۱۴ پرو که در اکتبر ۲۰۲۳ (آبان و آذر ۱۴۰۲) برای بازار چین معرفی شد همچنان در انحصار بازار خانگی خود باقی بماند.

درحالی‌که به‌نظر می‌رسد تاریخ عرضه‌ی شیائومی ۱۴ اولترا برای بازارهای جهانی تقریباً تأیید شده است، برخی می‌گویند این محصول در چین کمی زودتر دردسترس قرار خواهد گرفت.

پست لو ویبینگ، رئیس شیائومی، در ویبو نشان می‌دهد او درحال فکر کردن به تاریخ برگزاری رویداد شیائومی ۱۴ اولترا است. این موضوع نشان می‌دهد شرکت مذکور احمالاً برای معرفی پرچمدار بعدی خود در چین، مراسمی اختصاصی برگزار خواهد کرد.

طبق برخی شایعات، شیائومی ۱۴ اولترا در ۳ اسفند ۱۴۰۲ در چین معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود در کنار این محصول شاهد رونمایی از تبلت شیائومی مدل Pad 6S Pro باشیم؛ دستگاهی که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده خواهد کرد.

درحال‌حاضر چین در تعطیلات سال نو به سر می‌برد و انتظار می‌رود فعالیت کسب‌وکارها تا ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن ۱۴۰۲) از سر گرفته شود. اگرچه ویبینگ به معرفی شیائومی ۱۴ اولترا اشاره کرده است؛ اما هنوز نمی‌دانیم این محصول در ۲۲ فوریه به‌طور رسمی معرفی خواهد شد یا خیر.

قیمت گوشی شیائومی مدل شیائومی ۱۴ اولترا برای بازارهای جهانی هنوز مشخص نیست ولی این محصول می‌تواند به عضوی جدید از فهرست بهترین گوشی شیائومی و همچنین بهترین گوشی بازار تبدیل شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.