اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

March 10, 2024
15:04 یکشنبه، 20ام اسفندماه 1402
کد خبر: 162491

فهرست بهترین گواهینامه‌های آی‌تی با بالاترین حقوق سالانه برای کارشناسان آی‌تی

منبع: همکاران سیستم

هنگامی که صحبت از پردرآمدترین مشاغل در جهان به میان می‌آید، حوزه برنامه نویسی و مشاغل مربوط به فناوری اطلاعات در رتبه نخست قرار دارد و این طور که در تازه ترین نظرسنجی‌ها مشخص شده است، دو گواهینامه مربوط به خدمات پردازش ابری Cloud گوگل با میانگین حقوق سالانه 200 هزار دلار، رتبه نخست این لیست را به خود اختصاص داده‌اند و بیشترین درآمد را برای متخصصان به ارمغان می‌آورند.

در فهرست 20 گواهینامه برتر آی‌تی به انتخاب Skillsoft به عنوان یکی از مشهورترین شرکت‌های آموزش مهارت‌های فناوری مشخص شد گواهینامه Professional Cloud Architect مربوط به خدمات رایانش ابری گوگل با میانگین حقوق سالانه 200 هزار و 960 دلار در صدر این فهرست قرار دارند.

این گواهینامه طی سال گذشته با میانگین حقوق سالانه 161 هزار و 371 دلار در رتبه سوم قرار داشت و در اصل مهارت متخصص آی‌تی را در اجیاد و پیاده سازی راهکارهای ابری ایمن، مقیاس پذیر و قابل اعتماد با استفاده از فناوری‌های Cloud گوگل تایید می‌کند.

گزارش Skillsoft همچنین نشان داد پیشرفت‌ها در حوزه رایانش ابری به ویژه افزایش اتکا به خدمات ابری و ادغام آن با فناوری‌های هوش مصنوعی باعث شده است بسیاری از کسب و کارها تمامی داده‌های خود را به فضاهایی نظیر Cloud گوگل انتقال دهند و این مسئله حضور معماران ابری در سازمان‌ها را بیش از پیش ضروری کرده است.

در رتبه دوم این لیست گواهینامه Professional Data Engineer مربوط به خدمات رایانش ابری گوگل قرار دارد که میانگین حقوق سالانه دارنده آن 193 هزار و 621 دلار گزارش شده است. این گواهینامه توانایی یک فرد را برای ایجاد و مدیریت سیستم‌های پردازش داده موثر با استفاده از پلتفرم ابری گوگل تایید می‌کند و همچنین امکان تقویت توانایی ایجاد راهکارهای داده‌ای ایمن، مقایس پذیر و قابل اعتماد را فراهم می‌آورد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.