اینترنت و شبکه

خبر اول

خدمات ابری و مجازی‌سازی

فناوری اطلاعات

March 23, 2024
12:00 شنبه، 4ام فروردینماه 1403
کد خبر: 162895

آبی بزرگ؛ با خرید Pliant، اتوماسیون شبکه و فناوری اطلاعات را تقویت می‌کند

ICTna.ir – آی‌بی‌ام اعلام کرد که از خرید پلیانت از مجموعه نرم‌افزاری آی‌بی‌ام پشتیبانی می‌کند و شبکه و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات مشتریان را خودکار می‌کند. IBM شرکت اتوماسیون شبکه و زیرساخت فناوری اطلاعات Pliant را به مبلغی نامشخص خریداری کرده است.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناروی اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، به گفته IBM، این خرید از مجموعه نرم افزارهای فعلی IBM پشتیبانی می کند که شامل SevOne، خدمات ابری Pak for Network Automation (CP4NA)، Hybrid Cloud Mesh (HCM)، IBM NS1 Connect و Edge Application Manager است. این شرکت افزوده است که به مشتریان سازمانی امکان مشاهده، اتصال، کنترل و اتوماسیون اضافی در زیرساخت شبکه آنها ارائه می دهد.

مشتریان Pliant شامل شرکت ها، ارائه دهندگان خدمات و ارائه دهندگان خدمات مدیریت شده علاوه بر شرکت هایی در زمینه هایی مانند آموزش، مراقبت های بهداشتی و خرده فروشی هستند.

اندرو کوارد مدیرکل شبکه های نرم افزاری IBM در این خصوص گفت: با خرید Pliant، آی‌بی‌ام به مشتریان این امکان را می‌دهد که اتوماسیون زیرساخت‌ها و شبکه‌شان را با ابزاری که به طور ایمن خودکار، یکپارچه، و به هم متصل می‌کند، پلتفرم‌ها، خدمات و برنامه‌های کاربردی در محیط‌هایشان را ساده‌تر کنند.

Pliant مستقر در ایالات متحده آمریکا که در سال 2017 راه اندازی شد، اتوماسیون شبکه و فناوری اطلاعات را با انتزاع این توابع به لایه برنامه ارائه می دهد. نرم افزار این شرکت همچنین از تامین منابع و مدیریت و مدیریت ترافیک و پیکربندی در زیرساخت های فناوری اطلاعات سنتی و در ابر عمومی پشتیبانی می کند. محصول Pliant به عنوان نرم افزار مدیریت مشتری و نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) ارائه می شود و با فروشندگان شخص ثالث و فناوری با استفاده از رابط های برنامه نویسی برنامه (API) یا رابط های خط فرمان (CLIs) ادغام می شود.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.