بانکداری و پرداخت الکترونیک

فناوری اطلاعات

April 14, 2024
17:42 یکشنبه، 26ام فروردینماه 1403
کد خبر: 164258

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد: اکوسیستم یکپارچه را در حوزه فین‌تک دنبال می‌کنیم

منبع: بورس نیوز

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد گفت: افزایش سرمایه از مبلغ ۳۰۰ به ۷۰۰ را دنبال می کنیم. زیرا تاییدیه بانک مرکزی را دریافت کردیم.

مسیح مشهدی تفرشی، مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در خصوص طرح‌های توسعه‌ای این شرکت اظهار کرد: در سال جاری انتظار داریم که بتوانیم در اقتصاد پلتفرمی با توجه به زیرساخت‌هایی که در سنوات قبل از نظر محصولات و فیوچرز آماده کردیم، به همراه مشتریانی که روی این سیستم آمده اند اکوسیستم یکپارچه‌ای را در حوزه فین تک و پرداخت دنبال کنیم تا یک سینرژی و ارزش افزوده قابل توجهی را داشته باشیم.

وی افزود: برنامه دیگر ما در حوزه “پرداخت‌های نوین” است. NFC یکی از مباحث جدی است که هم دولت و هم بانک مرکزی آن را دنبال می‌کنند. ما نیز سعی می‌کنیم در این حوزه پیشرو باشیم. در هسته‌های رشد تلاش می‌کنیم تا هسته‌های جدیدی را در قالب تجارت الکترونیک و در حوزه پرداخت الکترونیک اضافه کنیم. تصور می‌کنیم چهار عمل اصلی پرداخت الکترونیک می‌تواند یک پلتفرم پایه‌ای باشد تا انواع حوزه‌های نرم افزاری را به عنوان ارزش افزوده روی آن اجرا و بتوانیم هسته‌های رشد جدیدی را نیز پایه گذاری کنیم.

تفرشی در این باره ادامه داد: همچنین، یکی از حوزه‌های رشد که به طور جدی آن را دنبال می‌کنیم “توسعه نوآوری” است. به همین دلیل برای مدیران دوره‌های خلاق برگزار کردیم و امیدوار هستیم در حوزه نوآوری نیز برنامه‌های خوبی را دنبال کنیم.

وی درخصوص گستردگی محصولات شرکت بیان کرد: گستردگی محصولات به اختلال کمتر در خدمات کمک می‌کند. وقتی گستردگی محصولات بیشتر می‌شود، مطمئنا با کمک نیروی انسانی و پشتیبانی اختلال در خدمات کمتر خواهد شد و سرویس بهتر و پایدارتری را نیز ارائه می‌دهیم.

مدیرعامل “پی پاد” درخصوص افزایش سرمایه گفت: ما در گذشته افزایش سرمایه از مبلغ ۳۰۰ به ۷۰۰ را در کدال اطلاع رسانی کرده بودیم. از آنجایی که ملزم به تاییدیه بانک مرکزی بودیم این موضوع از دستور کار ما خارج شد، اما مجددا مسیر را ادامه خواهیم داد. زیرا تاییدیه بانک مرکزی را دریافت کردیم. در نتیجه مسیر افزایش سرمایه را دنبال خواهیم کرد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.