فناوری اطلاعات

April 30, 2024
20:55 سه شنبه، 11ام اردیبهشتماه 1403
کد خبر: 165363

HMD بابت گمراه‌ کردن مردم رسما عذرخواهی کرد

منبع: Zoomit

شرکت HMD به‌دلیل اشتباهی عجیب در رندرهای گوشی‌ Pulse از مردم عذرخواهی کرد.

لارس سیلبرباور، سرپرست بازاریابی شرکت HMD Global، تأیید کرد که در رندر نهایی دستگاه، یک اشتباه به سوءتفاهم برخی مشتریان منجر شد. این موضوع اکنون در وب‌سایت رسمی HMD اصلاح شده است.

به حاشیه‌ی پایین نمایشگر دقت کنید

HMD اخیراً سری اول گوشی‌‌های خود را رونمایی کرده است. این دستگاه‌ها با نام‌های HMD Pulse و HMD Pulse پلاس و HMD Pulse پرو شناخته می‌شوند و جزء گوشی‌های میان‌رده‌ای هستند که امکان تعمیر قطعاتی مانند باتری و صفحه‌نمایش را فراهم می‌کنند.

اولین خریداران گوشی HMD سری Pulse متوجه شدند حاشیه‌ی اطراف نمایشگر در محصولات واقعی نسبت‌ به تصاویر تبلیغاتی گوشی‌های Pulse و Pulse پلاس به‌طور قابل توجهی ضخیم‌تر است.

در پی شکایت تعدادی از مشتریان، HMD به‌طور رسمی عذرخواهی و تصاویر موجود در سایت را اصلاح کرد. سیلبرباور، بیانیه‌ای در ارتباط با این موضوع منتشر و اعلام کرده که شرکت قصد انتشار اطلاعات نادرست را نداشته است و اکنون تصاویر دقیق گوشی‌ها در سایت وجود دارند.

هر سه گوشی جدید HMD دارای پردازنده‌ی Unisoc T606، نمایشگر ۶٫۶۵ اینچی و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی هستند. تفاوت اصلی این گوشی‌ها در دوربینشان است.

قیمت گوشی جدید HMD Pulse با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی، ۱۳۹ یورو (۱۵۰ دلار)، HMD Pulse پلاس با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ۱۶۰ یورو (۱۷۱ دلار) و قیمت گوشی اچ ام دی مدل Pulse Pro که از دوربین‌های اصلی و سلفی ۵۰ مگاپیکسلی و حسگر عمق‌سنج دو مگاپیکسل بهره می‌برد، ۱۸۰ یورو (۱۹۳ دلار) تعیین شده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.