فناوری اطلاعات

April 17, 2024
12:57 چهارشنبه، 29ام فروردینماه 1403
کد خبر: 164493

شرکت HMD از گوشی بدون اپلیکیشن The Boring Phone رونمایی کرد

منبع: Digiato

شرکت HMD در دنیای پرشتاب فناوری و پیشرفت‌های باورنکردنی هوش مصنوعی، جهت مخالف را طی می‌کند و بیشتر بر گوشی‌های کاملاً ساده و نوستالژی تمرکز کرده است. این شرکت پس از معرفی گوشی با تم باربی، به‌تازگی با همکاری هینیکن، از گوشی تاشوی The Boring Phone رونمایی کرده است. این گوشی با قابی شفاف، هیچ اپلیکیشن خاصی ندارد و مثل گوشی‌های قدیمی بیشتر برای برقراری تماس کاربرد دارد.

براساس گزارش سایت ورج، گوشی The Boring Phone تنها به تعداد 500 عدد ساخته می‌شود و HMD نیز آن را به فروش نمی‌رساند و ظاهراً به‌صورت هدیه در کمپین‌های تبلیغاتی در اختیار افراد خاصی قرار خواهد گرفت. این گوشی یک صفحه‌نمایش 2.8 اینچی QVGA داخلی، یک صفحه‌نمایش 1.77 اینچی خارجی، یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی و یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری دارد.

مشخصات گوشی The Boring Phone
گوشی The Boring Phone از تماس و ارسال پیامک با شبکه‌های 2G ،3G و 4G پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی بازی خاطره‌انگیز Snake را برای کاربران فراهم کرده است. با آنکه مشخصات این گوشی در مقابل گوشی‌های دیگر حرفی برای گفتن ندارد، اما HMD و هینیکن از این گوشی بیشتر به‌عنوان یک ایده بازاریابی استفاده می‌کنند. البته با توجه به قاب شفاف و تقریباً مدرن گوشی، آن‌ها قصد دارند نسل Z جامعه را نیز مورد هدف این بازاریابی قرار دهند.

در دنیایی که اکثر برندها با محصولات پیشرفته و هوشمند به‌دنبال ارائه حداکثر قابلیت‌ها به مخاطبان هستند، HMD راه متفاوتی را انتخاب کرده است. این موبایل خسته‌کننده آمده تا با روش متفاوتی کاربران را از فضای دیجیتال و درگیری‌های آن دور کند. البته این حرکت بیشتر حالت نمادین دارد، چون همان‌طور که گفتیم، The Boring Phone عرضه گسترده نخواهد داشت و در تعداد محدود تولید می‌شود.

پیش‌ازاین نیز شرکت HMD اعلام کرده بود که می‌خواهد اپلیکیشنی عرضه کند که گوشی‌های هوشمند را خسته‌کننده می‌کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.