اپراتورها

تلفن همراه

خبر اول

خدمات ابری و مجازی‌سازی

May 6, 2024
10:00 دوشنبه، 17ام اردیبهشتماه 1403
کد خبر: 165432

نوکیا با &e امارات قرارداد هایپراسکیلر امضا کرد

ICTna.ir – شرکت مخابراتی اتصالات، بازوی مخابراتی e&، از «راه حل اتصال ابری» نوکیا برای ارائه اتصال برای هایپراسکیل در امارات متحده عربی استفاده خواهد کرد.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، e&UAE از فناوری مبتنی بر FP5 نوکیا برای ارائه پیشرفته‌ترین ابر مقیاس‌کننده‌ها در منطقه در «عملکرد، مقیاس و امنیت» استفاده می‌کنند و به شبکه خود اجازه می‌دهند از «برنامه‌های کاربردی حیاتی که در سراسر خدمات کلاس تجاری تکامل یافته ارائه می‌شوند» پشتیبانی کند.

در اطلاعیه ای در این خصوص آمده است که e&UAE به دلیل رشد سریع خدمات ابری در حال ساده سازی معماری فعلی خود است. e&UAE به مشتریان قول کاهش تأخیر در زمان پاسخگویی، اتصال بدون وقفه و «دسترسی آسان به برنامه‌های کاربردی پیشرفته» را در پشت این قرارداد می‌دهد.

نوکیا می‌گوید راه‌حل اتصال ابری آن با ارائه «مسیریابی کارآمد»، مدیریت ترافیک، امنیت شبکه و تخصیص منابع برای برآوردن نیازهای خاص آن محیط، عملکرد شبکه را در محیط‌های فوق‌مقیاس بهینه و تقویت می‌کند.

به گفته می شود که پلتفرم های مبتنی بر FP5 اولین روترهای کلاس ترابیت در صنعت برای شبکه های در مقیاس ابری هستند. در همین حال، فناوری ANYsec نوکیا رمزگذاری و احراز هویت سرتاسری را برای ترافیک داده در سراسر شبکه ارائه می‌کند.

خالد السویدی، معاون ارشد هسته شبکه و پلتفرم اتصالات امارات در این خصوص گفت: ما از همکاری با نوکیا برای ارائه خدمات اتصال شبکه مبتنی بر ابر در امارات متحده عربی خرسندیم. این همکاری امکان دسترسی بدون اصطکاک به برنامه های نوآورانه را فراهم می کند که تجربه کاربر را افزایش می دهد. همچنین از هدف اتصالات امارات متحده عربی برای بهینه سازی معماری شبکه فعلی ما برای ادغام یکپارچه با ابرهای عمومی و در عین حال تضمین بالاترین سطح امنیت و قابلیت اطمینان برای مشتریان خود پشتیبانی می کند.

سامر مکه، رئیس تیم مشتریان اتصالات امارات متحده عربی و زیرساخت شبکه برای خاورمیانه و امارات در نوکیا افزود: ما مفتخریم که از اتصالات امارات، در سفر خود برای تبدیل شدن به یک اپراتور بومی ابری و ارائه خدمات شبکه نوآورانه به hyperscaler پشتیبانی می کنیم. پلتفرم‌های FP5 ما و قابلیت ANYsec برای پاسخگویی به نیازهای شبکه‌های در مقیاس ابری با عملکرد، ظرفیت و امنیت بالا طراحی شده‌اند. ما مطمئن هستیم که همکاری ما با e & UAE به آزادسازی پتانسیل کامل ابر و رشد اقتصادی در امارات کمک خواهد کرد.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.