اپلیکیشن

تلفن همراه

May 2, 2024
11:08 پنجشنبه، 13ام اردیبهشتماه 1403
کد خبر: 165456

گوگل فوتوز به ویژگی جدیدی برای افزایش کیفیت ویدیوها مجهز می‌شود

منبع: Digiato

برنامه گوگل فوتوز (Google Photos) میزبان ویژگی جدیدی برای افزایش کیفیت ویدیوها است. این قابلیت تنها با لمس یک گزینه فعال می‌شود و به‌صورت اتوماتیک کیفیت ویدیو را بالاتر می‌برد. این ویژگی بسیاری از عوامل دخیل در افزایش کیفیت ویدیو را بهبود می‌بخشد. در ادامه با ما همراه باشید.

این ویژگی توسط یکی از همکاران رسانه اندروید آتوریتی، در بتای برنامه Google Photos نسخه 6.81.0.628906483 دیده شده است. بنابراین درحال‌حاضر به‌صورت رسمی برای عموم کاربران در دسترس نیست، اما این فرد موفق شد با برخی راه‌حل‌های هوشمندانه، با این قابلیت کار کند.

ویژگی جدید برنامه گوگل فوتوز چگونه کار می‌کند؟
این ویژگی که «ویدیوی خود را بهبود دهید» (Enhance your Video) نام دارد، با یک آیکون عصای جادویی در کنار گزینه لرزش‌گیر وجود دارد. این قابلیت به‌طور خودکار روشنایی، کنتراست و میزان اشباع رنگ‌ها را تنظیم می‌کند تا ویدیوها بهتر به‌نظر برسند.

هنگامی که این دکمه را فعال کنید، پردازش آن مدتی طول می‌کشد که این زمان بستگی به مدت زمان پخش ویدیوی مدنظر دارد. بااین‌حال، گوشی شما همه این فرایند را بدون هیچ مشکلی انجام می‌دهد. پس از اعمال بهبودهای خودکار روی ویدیو، می‌توانید کپی نسخه جدید ویدیو را ذخیره کنید.

مشخص نیست که گوگل چه زمانی قصد دارد ویژگی جدید Enhance your Video را به‌طور رسمی عرضه کند؛ با توجه به وجود این ویژگی در آخرین نسخه بتای Google Photos، احتمالاً در آینده نزدیک عرضه خواهد شد.

همچنین معلوم نیست که ویژگی Enhance your Video یکی از قابلیت‌های هوش مصنوعی گوگل فوتوز خواهد بود که پیش‌تر درباره عرضه آن‌ها صحبت شده بود یا خیر.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.