بانکداری و پرداخت الکترونیک

November 27, 2009
8:15 جمعه، 6ام آذرماه 1388
کد خبر: 24372

معرفی همراه‌بانک پارسیان در الکامپ ۲۰۰۹

همراهبانک پارسیان در نمایشگاه الکامپ خواهان زیادی دارد.


به گزارش عصر ارتباط شلوغی غرفه بانک پارسیان و حضور کثیر مردم در اطراف این غرفه در کنار دیگر غرفه‌های به نسبت خلوت نمایشگاه جلب توجه می‌کند. هر لحظه به جمعیت مردم برای دریافت این نرم‌افزار اضافه می‌شود. دریافت این نرم‌افزار هم کار پیچیده‌ای نیست، کافی است بلوتوث تلفن همراه‌تان را روشن کنید و در عرض چند ثانیه پس از دریافت نرم‌افزار با توضیحات غرفه‌دار از کاربردهای آن باخبر شوید.


دارندگان تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب که دارای رمز اینترنتی هستند می‌توانند از خدمات پرداخت همراه پارسیان استفاده کنند.


با استفاده از سیستم پرداخت همراه می‌توان به آخرین موجودی حساب کارت‌های بانکی و سه گردش آخر حساب کارت‌های پارسیان دسترسی داشت.


با استفاده از تلفن همراه‌تان می‌توانید قبوض آب، برق، تلفن ثابت و همراه، گاز و عوارض شهرداری را بپردازید، از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک خرید کنید یا حتی خرید شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول، ایرانسل، تالیا و یا شارژ اعتباری انواع کارت‌های اینترنت و تلفن بین‌المللی با استفاده از کارت‌های بانکی را از طریق این سیستم انجام دهید.


بهتر است مراقب تلفن همراه‌تان باشید اما در صورت گم کردن آن امکان درخواست مسدود کردن سیستم پرداخت نیز وجود دارد و برای این کار باید با خدمات مشتریان شرکت تجارت الکترونیکی پارسیان، نمایندگی‌های شرکت یا شعب بانک پارسیان تماس بگیرید.


بانک پارسیان علاوه بر صدور کارت‌های نقدی، کارت‌های پرداخت اینترنتی، خرید بین‌المللی و هدیه را نیز برای مشتریان خود صادر می‌کند.


کارت پرداخت اینترنتی پارسیان یکی از پیشرفته‌ترین ابزارهای الکترونیکی است که امکان خرید کالا و خدمات از طریق سایت‌های اینترنتی و فروشگاه‌های مجازی، به خصوص برای آن گروه از متقاضیانی که فاقد سایر کارت‌های پارسیان هستند را فراهم کرده است. این کارت امکان خرید اینترنتی کالا و خدمات و همچنین پرداخت قبوض آب، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه، رزرو تور، هتل، بلیت قطار، اتوبوس، هواپیما و … را برای مشتری به‌وجود می‌آورد.


کارت پرداخت اینترنتی پارسیان از نوع پیش‌پرداخت بوده که در مبالغ متفاوت 20، 50، 100، 150 و 200 هزار تومانی صادر می‌شود و اعتبار آن نیز بدون امکان تمدید یک ساله است.


اما کارت خرید پارسیان کاربرد متفاوت‌تری دارد. در شرایط کنونی اغلب مدیران سازمان‌ها و اداره‌های دولتی و خصوصی با توجه به مزایا و ویژگی‌های کارت‌های الکترونیکی، کمک‌های غیرنقدی به کارکنان خود را در قالب این نوع کارت‌ها ارایه می‌دهند. کارت خرید پارسیان به عنوان بن الکترونیکی برای این نوع کمک‌ها که غالبا به صورت بن کاغذی مطرح بود، جایگزین مناسبی به شمار می‌رود. در حال حاضر بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها از طریق عقد قرارداد با شرکت تجارت الکترونیک پارسیان از کارت خرید پارسیان برای کارکنان خود استفاده می‌کنند. این کارت قابلیت برداشت نقدی ندارد و با گذشت تاریخ اعتبار سه ساله آن باز هم قابل تمدید است.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.