بانکداری و پرداخت الکترونیک

December 7, 2009
14:31 دوشنبه، 16ام آذرماه 1388
کد خبر: 24593

روشهای مختلف شارژ سیم کارت های ایرانسل تشریح شد

روش های الکترونیکی مختلف و جدید شارژ و افزایش اعتبار سیم کارت های ایرانسل از طریق دستگاههای خودپراز، پایانه های فروشگاهی، اینترنت و شارژ الکترونیکی تشریح شد.
 
به گزارش ایرنا، روابط عمومی این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد: امکان تهیه شارژ سیم کارت های ایرانسل در بیش از هشت هزار دستگاه خودپرداز بانکی و 74 هزار پایانه فروشگاهی فراهم شده است.
در این گزارش آمده است: خدمات شارژ رمزدار با خودپرداز این شرکت هم اکنون در بیش از هشت هزار دستگاه خودپرداز بانک های ملی، صادرات، کشاورزی، تجارت، سرمایه و پست بانک سراسر کشور ارایه می شود.
براین اساس، در زمان حاضر امکان تهیه شارژ ایرانسل از طریق 74 هزار پایانه فروشگاهی بانک های ملت، کشاورزی، تجارت، پاسارگاد، مسکن و پست بانک نیز فراهم شده است.
هم اکنون روشهای الکترونیکی مختلف و جدید شارژ و افزایش اعتبار سیم کارت های ایرانسل از طریق دستگاههای خودپرداز، پایانه های فروشگاهی، اینترنت، وب کیوسک و شارژ الکترونیکی وجود دارد.
شارژ اینترنتی یکی از جدیدترین روشهای شارژ سیم کارت است که از سوی شرکت یاد شده به مشترکین ارایه شده و برای استفاده از این روش کافی است مشترکین به وب سایت اینترنتی بانک های طرف قرارداد ایرانسل شامل بانک های ملت، تجارت، پاسارگاد، پست بانک، اقتصادنوین و سامان مراجعه کرده و سیم کارت خود را از میان گزینه های 10، 20 ،50، 100 و 200 هزار ریالی شارژ کنند.
برای شارژ اینترنتی، مشترک تنها هزینه شارژ انتخابی خود را می پردازد و هیچگونه هزینه ای بابت کارمزد دریافت نمی شود.
روابط عمومی ایرانسل، ضمن عرضه کارت شارژ ایرانسل بر روی وب کیوسک های بانک اقتصاد نوین، اعلام کرد: با استفاده از خدمات نوین شارژ الکترونیکی که ایرانسل برای نخستین
بار در ایران ارایه کرده، مشترکین ایرانسل می توانند با روشی ساده، سریع و مطمئن بدون
نیاز به خریداری کارت شارژ، اعتبار مکالمه سیم کارت اعتباری خود را افزایش دهند.
گفتنی است، شارژ الکترونیکی را یکی از ساده ترین و سریع ترین روشها است و با خدمات شارژ الکترونیکی در وقت، هزینه و انرژی مشترکین صرفه جویی می شود و مشترکین ایرانسل
می توانند برای شارژ الکترونیکی به فروشندگان مجاز این شرکت دارای گواهی ارایه خدمات شارژ الکترونیک مراجعه کنند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.