تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

October 9, 2012
8:35 سه شنبه، 18ام مهرماه 1391
کد خبر: 50888

حضور بیش از 300 ناشر در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

 

بیش از 300 شرکت و موسسه فعال در حوزه نشر و تولید محصولات دیجیتالی در ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال حضور یافتند.
به گزارش مهر، بخش نشر دیجیتال ششمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال در فضایی بیش از 10 هزار متر مربع میزبان بیش از 300 ناشر دیجیتال در حوزه هایی چون نرم‌افزارهای رسانه‌ ای، محتواهای دیجیتال فرهنگی و بازی‌های رایانه ای است.

علی جاودانی- مدیر بخش نشر دیجیتال ششمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با بیان اینکه نشر دیجیتال برای نخستین بار در این نمایشگاه حضور یافته است، تاکید کرد: بار محتوایی بیشتر این بخش مربوط به محتواهای فرهنگی‌، مذهبی و عقیدتی‌، آموزشی و کودک و نوجوان است.

وی با بیان اینکه بخش بازی‌های رایانه ای از تولیدکنندگان و طراحان بازی‌های داخلی تشکیل شده است، ادامه داد: در عین حال یک غرفه متمرکز برای عرضه‌ بازی‌های رایانه ای خارجی که مورد تأیید مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال باشد در نظر گرفته شده است.

جاودانی از عرضه محصولات فرهنگی و رسانه ای دیجیتال کشور که همه مجوز نشر از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال دارند، برپایی غرفه آشنایی با روال ثبت نرم‌افزار و گرفتن انواع مجوزهای نشر و تکثیر دیجیتال به عنوان فعالیتهای بخش نشر دیجیتال در نمایشگاه رسانه های دیجیتال خبرداد و گفت: درهمین حال غرفه حمایتی برای تولیدکنندگان نوپا و نوظهور صنعت نرم‌افزار نیز برپا شده است که این تولیدکنندگان می‌توانند تک ‌محصولات خود را با تخفیف حداکثری به مخاطبان ارائه کنند.

مدیر بخش نشر دیجیتال ششمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از برپایی غرفه‌ نمایش برگزیدگان ادوار مختلف رسانه‌های دیجیتال، آسیب‌شناسی بازی‌های رایانه‌‌ ای برای والدین و کاربران، غرفه نظرسنجی تخصصی حوزه‌ صنعت نرم‌افزار، غرفه بانک ایده و غرفه‌ انتخاب اثر برتر جشنواره رسانه‌های دیجیتال از نگاه مخاطب خبر داد و گفت: در این غرفه‌ آخرین دستاوردهای نرم‌افزاری که در حال حاضر در حال داوری هستند به ‌نمایش گذاشته می‌شوند و نظر بازدیدکنندگان درباره‌ این آثار گرفته می‌شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.