Burberry برای معرفی مدهای جدید از شبکههای اجتماعی کمک میگیرد
شرکت بریتانیایی Burberry از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات لوکس و طراحان مد در جهان که هفته گذشته از آغاز همکاریهای خود با Apple Music خبر داد، هماکنون مشارکت دیگری را با شبکه اجتماعی Snapchat شروع کرده است.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، یک روز پیش از آغاز «هفته مد لندن» شرکت Burberry با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد که از هماکنون به صورت نزدیک با شبکه اجتماعی Snapchat همکاری میکند.
در این همکاری Snapchat تبلیغات و اخبار مربوط به این شرکت را ارایه میدهد و 24 ساعت پس از آغاز فعالیت هفته مد لندن، تمامی طرحها و کلکسیونهای جدید آن را به صورت مجازی در اختیار کاربران میگذارد.
شبکه اجتماعی Snapchat به جز انتشار کلکسیون جدید Burberry در پشتصحنه هم فعالیتهایی انجام میدهد و در نظر دارد طی روزهای برگزاری هفته مد لندن، تصاویر اختصاصی آن را برای مشترکان خود ارایه دهد.
شرکت Burberry پیشبینی کرده است که از طریق شبکههای اجتماعی، محصولات جدید خود را به صورت گستردهتر به کاربران جهانی معرفی کند و امکان فروش مستقیم آنها در این پلتفرمها را به وجود آورد. این اقدام باعث میشود تا آن دسته از کاربران جهانی که نمیتوانند در هفته مد لندن حضور یابند، از این طریق به صورت مستقیم آخرین کلکسیون شرکت Burberry را مشاهده کنند.
دیگر برندهای بزرگ مد از جمله Louis Vuitton و Misha Nonoo نیز طی ماههای گذشته اقدام مشابهی را انجام دادهاند. ولی Burberry برای ورود به عرصه شبکههای اجتماعی برنامه گستردهتری دارد و این طرح را به صورت همزمان با دیگر پلتفرمها هم پیش میبرد.