رگولاتوری

May 30, 2017
15:23 سه شنبه، 9ام خردادماه 1396
کد خبر: 83373

معاون امور مشتریان از تشکیل کمیته عالی صدای مشتری خبر داد

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران در نشست هم اندیشی حوزه تجاری برای تحقق برنامه سال 96 این شرکت، از تشکیل کمیته عالی صدای  مشتری با هدف حفظ مشتری فعلی و جذب مشتریان جدید تر خبر داد و گفت: این کمیته رویه پاسخگویی به مشتریان را تغییر می دهد. 
 
زارعیان، در این نشست اظهار داشت: برای رضایت مشتریان باید تغییر رویه ها به سرعت صورت گیرد تا پاسخگوی تحقق برنامه سال جاری شرکت باشیم.
 
وی افزود: امروز دوران رقابت شرکت های بزرگ با بزرگ به پایان رسیده و  شاهد دوره رقابت شرکت های بزرگ با کوچک هستیم. شرکت های کوچک با تغییر رویه و فرایند ساده تر، بدون سرمایه گذاری کلان، چابک تر و موفق تر هستند. 
 
زارعیان تاکید کرد: در دنیای فناوری رقابتی امروز، سازمانی موفق تر است که ارتباط بهتر، ساده تر و خدمات پس از فروش مناسب تری داشته باشد.
 
وی با اشاره به تغییر ساختاربرای حفظ  مشتری اظهارداشت : امروز شرکت مخابرات ایران باید به دنبال تغییر رویه به خصوص در خدمات پس از فروش باشد تا ضمن حفظ مشتری فعلی ،  مشتریان جدید را نیز جذب کند . 
 
معاون مشتریان شرکت مخابرات با تاکید بر چابک سازی حوزه های مختلف شرکت مخابرات ایران ، اظهار داشت: نیازمند بازنگری در فرآیند ها بر اساس خواست و رفتار مشتری هستیم. باید با هدف سرعت و سهولت در جذب و حفظ مشتریان با کمک فناوری از گسترش بی رویه بدنه شرکت پرهیز کنیم. 
 
وی گفت فرایندها و رویه های ۲۰ سال گذشته پاسخ گوی نیاز امروز ما نیست و باید با نگاه به مشتری نوسازی شود
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.