رگولاتوری

July 12, 2017
9:41 چهارشنبه، 21ام تیرماه 1396
کد خبر: 83970

تاکید سرائیان بر تقویت ارتباط یکپارچه و فراگیر با ذی نفعان در شرکت مخابرات ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ضمن تاکید بر تقویت ارتباط یکپارچه و فراگیر با ذی نفعان شرکت، از تشکیل کمیته ارتباطات در راستای تحقق این هدف خبر داد.  
 
سراییان با تشریح اصول فرهنگ‌سازی سازمانی به منظور تقویت ارتباطات درون و برون سازمانی افزود: با هدف حفظ منافع سهامداران، کارکنان و مشتریان به دنبال پیاده سازی نوعی از ارتباطات هستیم که ضامن تحقق منافع تمام ذی نفعان شرکت باشد.
 
وی خاطرنشان کرد: فرهنگ سازمانی شرکت مخابرات ایران به‌عنوان مجموعه‌ای از باورها و ارزشهای مشترک بر رفتار و اندیشۀ اعضای سازمان اثرگذار بوده و می‌توان آن را نقطه شروعی برای حرکت و پیشرفت به شمار آورد.
 
سرائیان تصریح کرد: در گذشته تصور بر این بود که سازمان یک وسیله یا ابزاری ست که می‌توان با استفاده از آن یک گروه از افراد را کنترل و کارهای آنها را هماهنگ کرد،  اما اکنون کل سازمان را به عنوان یک فرهنگ به حساب آورده و برای تقویت ارتباطات در آن برنامه ویژه ای طراحی کرده ایم.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران یادآور شد: مدیران ارشد، نقش اساسی در شکل‌گیری این فرهنگ ایفا می‌کنند. اصول اعتقادی ، اهداف و رفتار مدیران ارشد سازمان، مشخص‌کنندۀ نوع انتظارات حال و آیندۀ سازمان هست و این اعتقادات و رفتارها توسط مدیران سازمان به زیرمجموعه منتقل می‌شود.
 
سراییان افزود: بنابراین کمیته ارتباطات در شرکت مخابرات ایران با حضور دکتر نبی زاده، معاون راهبرد و توسعه کسب و کار، دکتر زارعیان، معاون امور مشتریان، آقای دیانی، معاون توسعه سرمایه انسانی و مهندس بیدخام، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل تشکیل شده و به منظور تحقق اهداف یاد شده فعالیت خواهد کرد.
 
وی افزود: برنامه این کمیته در سه بازه زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تنظیم شده که برنامه نخست تا پایان نیمه اول سال جاری اجرایی خواهد شد.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان خاطرنشان کرد: کمیته ارتباطات در بخش های مختلف شرکت، نقش مهمی در پیاده سازی صحیح ارتباطات درون و برون سازمانی با مخاطبان و ذی نفعان شرکت ایفا خواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.