تلفن همراه

گوشی

January 28, 2013
22:38 دوشنبه، 9ام بهمنماه 1391
کد خبر: 53027

فهرست واردکنندگان قانونی گوشی موبایل اعلام شدند

 

با آغاز جمع‌آوری گوشی‌های قاچاق در بازار از اول بهمن‌ماه برای نخستین بار واردکنندگان قانونی موبایل در کشور مشخص شدند.
 
مهدی عبقری رییس کارگروه تلفن همراه در مجمع عالی واردات در گفت‌وگو با FarsNews اظهار داشت: جمع‌آوری گوشی‌های قاچاق از سطح بازار از اول بهمن‌ماه آغاز شده است.
 
وی گفت: هم اکنون کمتر از 15 شرکت و نماینده رسمی در کشور مشغول به واردات قانونی این کالای ارتباطی در سطح بازار تلفن همراه کشور هستند که اسامی آنها به شرح زیر است.
 
 
برند شرکت واردکننده و گارانتی رسمی
اچ تی سی تایوان  یاس جهان ، آرین
آیفون مه‌تل
ال‌جی کره یاس جهان ، ‌ماناتل ، مدیا
گوشی‌های کره‌ای سامسونگ مایکروتل ، ‌سامتل ، اسمارت فون،

هماهنگ

نوکیا کمال الکترونیک ، ‌الوطنی ، ارکان ارتباطات
سونی آرین
هواوی پارس مایکروتل
سونی اریکسون پارس کامتل (فقط گارنتی اصل- واردکننده رسمی نیست)

 

 
طرح جمع‌آوری گوشی‌های قاچاق باید از آبان ماه سال 90 اجرا می‌شد اما به دلیل مخالفت‌های واردکنندگان و پخش کنندگان عمده این کالا اجرای طرح به تعویق افتاده بود؛ اما اخیرا رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اجرای طرح جمع آوری گوشی‌های قاچاق و فاقد شبنم به صورت گسترده از اول بهمن ماه خبر داد و تاکید کرد: هیچ گونه تمدیدی در مورد تعویق این طرح نیز وجود نخواهد داشت.
 
در این طرح گوشی‌های موجود در بازار که فاقد شبنم باشند به عنوان کالای قاچاق محسوب می‌شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.