بازی

فناوری اطلاعات

July 3, 2022
13:47 یکشنبه، 12ام تیرماه 1401
کد خبر: 137203

سگا به دنبال ساخت فیلم و سریال بر اساس سری پرسونا است

طبق جدیدترین گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد که سگا به دنبال ساخت فیلم و سریال‌های بیشتری بر اساس بازی‌های ویدیویی است و این بار به بازی‌های کمپانی اتلوس (Atlus) چشم دوخته است.
این کمپانی در مصاحبه‌ای جدید بیان کرده که در حال بررسی پروژه‌های لایو اکشن متنوع با استودیوها و تهیه‌کنندگان مختلف است. تورو ناکاهارا (Toru Nakahara)، تهیه‌کننده‌ی فیلم‌های Sonic the Hedgehog، در صحبت‌های خود این موضوع را تایید و اشاره‌ای به سری نقش‌آفرینی و محبوب پرسونا کرد. او گفت:
 
دنیای بازی‌های اتلوس مملو از درام بالا، سبک و استایل پیشرفته و شخصیت‌های جذاب است. داستان‌هایی مانند مجموعه‌ی پرسونا مناسب طرفداران ما هستند و ما فرصتی برای گسترش داستان آن می‌بینیم به گونه‌ای که هیچ‌کس قبلا مشاهده یا تجربه نکرده است. سگا و اتلوس با همکاری یکدیگر در تلاش هستند تا این داستان‌ها و دنیاها را از طریق رسانه‌های جدید و همچنین برای مخاطبان جدید زنده کنند.
سگا به طور خاص به هیچ شرکت تولیدی خاصی اشاره نکرده است و در حال حاضر تنها علاقه‌مند به بررسی پروژه‌های مختلف با کمپانی‌های مختلف است. در واقع با توجه به اینکه فیلم Sonic the Hedgehog 2 اکنون پرفروش‌ترین اثر اقتباسی از بازی‌های ویدیویی  تاریخ است، منطقی است که شرکت سازنده‌ی آن به دنبال ساخت فیلم‌های بیشتر و کسب درآمد بالاتر باشد. البته در گذشته سری پرسونا از اقتباس انیمه‌ای خود بهره‌مند شده، اما ساخت فیلم یا سریالی لایو اکشن از آن فعلا انجام نشده است. از طرفی سری پرسونا با عرضه‌ روی ایکس‌باکس در اواخر امسال با مخاطبان کاملا روبرو خواهد شد و به نظر می‌رسد که سگا و اتلوس قرار است تا بر موج محبوبیت آن سوار شوند.
 
گفتنی است که طبق گزارش‌ها، ۲۰۲۲ سال بسیار خوبی برای کمپانی اتلوس بوده است. طبق آخرین آمار منتشر شده تا ۳۱ مارس (۱۱ فروردین)، به نظر می‌رسد که فروش بازی‌های این کمپانی فراتر از آن چیزی بوده که انتظار می‌رفته است. از طرفی با انتشار بازی Shin Megami Tensei 3: Nocturne HD Remaster در غرب، انتشار جهانی Shin Megami Tensei V و نسخه‌ی بازسازی شده‌ی Persona 4 Arena Ultimax، بهترین سال اتلوس از زمان پیوستن به سگا در حال رقم خوردن است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.