بانکداری و پرداخت الکترونیک

January 4, 2024
1:14 پنجشنبه، 14ام دیماه 1402
کد خبر: 156697

50 خدمت اینترنت‌بانک سپهر بانک صادرات را نامحدود به خدمت بگیرید

​مشتریان حقیقی و حقوقی بانک صادرات ایران می‌توانند با درخواست عضویت غیر حضوری در سامانه بانکداری اینترنتی این بانک، بیش از 50 خدمت متنوع بانکی از جمله خدمات چک و چکنو، مدیریت تسهیلات و تعهدات، پرداخت و دریافت و گزارش‌های مختلف بانکی را از این سامانه در منزل یا محل کار دریافت کنند.

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سامانه بانکداری اینترنتی این بانک ویژه اشخاص حقیقی (IB) و ویژه اشخاص حقوقی و مشترک (BIB) به نشانی: https://bsi.ir قابل دسترس است و مشتریان بانک می‌توانند برای انجام امور بانکی خود به صورت غیر حضوری در این سامانه ثبت‌نام کرده و پس از احراز هویت در شعب، از خدمات متنوع با مزیت‌های قابل توجه و رقابتی آن با سایر بانک‌ها، بهره‌مند شوند.

برخط شدن امکان درخواست عضویت، رمزیاب جدید و فعال‌سازی کد کاربری از تازه‌ترین گزینه‌های به روزشده این سامانه است امکان مشاهده وضعیت و پرداخت اقساط تسهیلات خود و دیگران به صورت درون‌بانکی و بین‌بانکی، مدیریت تسهیلات و تعهدات شامل سرویس‌های مشاهده صورت‌حساب تسهیلات، گزارش تعهدات غیر مستقیم، گزارش ضمانت‌نامه‌های صادرشده و گزارش ضمانت‌نامه‌هایی که مشتری ذی‌نفع آن است، از جمله امکانات این سامانه است.

همچنین گزارش اخطاریه‌های صادرشده برای تسهیلات خود و اخطاریه‌های تعهدات غیر مستقیم، امکان دریافت مجدد رسید اقساط پرداخت‌شده، انواع خدمات چک‌های صیادی شامل ثبت، تایید و انتقال و عودت، امکان ثبت چک گروهی با بارگذاری فایل اکسل، امکان تعریف نمایندگان متعدد به صورت نامحدود برای اشخاص حقوق جهت دسترسی به خدمات ثبت و تایید چک از دیگر امکانات این ساماانه است.

خدمات اینترنت‌بانک صادرات ایران در زمینه خدمات چک با امکان استعلام زنجیره انتقالات و ذی‌نفعان چک، استعلام وضعیت چک‌های برگشتی، رفع سوء‌اثر شده و در راه، استعلام وضعیت چک برای صادرکننده، مشاهده کارتابل و نقد کردن چک دیجیتال (چکنو) ویژه اشخاص حقوقی و مشاهده گزارش و آخرین وضعیت چک‌های واگذاری دورن‌بانکی و بین‌بانکی به صورت آنلاین از دیگر امکانات جدید این سامانه است.

خدمات متنوع قابل ارائه به حساب‌های ارزی و ریالی و انتقال وجه دسته‌ای از امکانات دیگر اینترنت‌بانک صادرات ایران است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.