بازی

January 9, 2024
8:55 سه شنبه، 19ام دیماه 1402
کد خبر: 157352

«پسرخوانده»رئیس مافیا می‌شود

منبع: ایران

احتمالاً نام «بازی مافیا» به گوش شما هم خورده و شاید خودتان یکی از افرادی باشید که تاکنون در این بازی شرکت کرده‌اید.

لازمه انجام این بازی، داشتن یک گروه از شرکت‌کنندگان است و باید مراحلی خاص با نظارت‌هایی مشخص انجام شود که ایجاد این شرایط برای همه امکان‌پذیر نیست.
اگر شما هم به بازی مافیا علاقه‌مندید ولی نمی‌توانید چنین شرایطی را مهیا کنید، بهترین راهکار، استفاده از بازی موبایلی «پسرخوانده» است.«پسرخوانده» یکی از بهترین بازی‌های ایرانی در سبک استراتژیک است که نسخه اندرویدی وiOS آن در دسترس کاربران قرار دارد. این بازی از گیم‌پلی جذاب و گرافیک و صداگذاری مناسبی برخوردار است و موسیقی ماندگار فیلم پدرخوانده نیز باعث شده عده زیادی مجذوب آن شوند.

در «پسرخوانده»، گیمر به‌عنوان رئیس یک گروه مافیایی نقش‌آفرینی می‌کند و باید بهترین نیروها را برای رسیدن به هدف خود به‌عنوان بهترین رئیس مافیا استخدام کند. آموزش نیروهای جدید و مبارزه با باندهای مختلف تبهکاری، قفل مراحل بالاتر را یکی پس از دیگری باز می‌کند.

در هر مرحله مسابقه می‌توانید 3 قهرمان انتخاب کنید که هر کدام از آنها ویژگی منحصربه فردی دارند. به‌عنوان مثال دکتر جمشید می‌تواند یکی از بازیکنانی را که کشته شده‌اند مجدداً به بازی برگرداند و معادله را به نفع تیم خودش تغییر دهد. اژدر هم با مشت‌های آهنین به شکل رندوم روی سر یکی از بازیکنان حریف می‌پرد و ممکن است به او آسیب جدی وارد کند. راز موفقیت در بازی به انتخاب قهرمانان مناسب بستگی دارد. بعد از هر برد به شما یک صندوقچه داده می‌شود که بعد از چند ساعت می‌توانید آن را باز کنید و از کارت‌هایی که درون آن بوده برای به روز‌رسانی شخصیت‌ها، آزاد کردن قهرمانان جدید یا به دست آوردن سکه‌های بیشتر استفاده کنید.هرچه به مراحل بالاتر نزدیک شوید جعبه‌های کمیاب‌تری پیدا می‌کنید.کارت‌های بازی به شکل رندوم به شما داده می‌شود و ممکن است حریفی که پیش روی شما قرار می‌گیرد از بازیکنانی استفاده کند که قوی‌تر هستند، اما اصلاً نگران نباشید، اگر کمی هوشمندانه بازی کنید، می‌توانید به یک رئیس مافیای بزرگ تبدیل شوید.علاقه‌مندان می‌توانند این بازی رایگان را از کافه بازار یا سیچه دانلود کنند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.