اتومیشن

بانکداری و پرداخت الکترونیک

January 14, 2024
8:45 یکشنبه، 24ام دیماه 1402
کد خبر: 157943

تقویت هوشمندسازی در فرآیندهای بانکی بانک آینده

بانک آینده در حوزه بانکداری دیجیتال اقدام به عرضه محصولاتی با هدف دسترسی آسان مشتریان و کاهش مراجعات حضوری به شعب خود با هدف ارتقا و تقویت نقش هوشمندسازی در فرآیندهای بانکی و در راستای دسترسی آسان و سریع متقاضیان درخواست تسهیلات و خدمات بانکی مبتنی بر محصولات مدرن در حوزه بانکداری دیجیتال کرده است و تاکنون دستاوردهای چشمگیر و رکوردهای قابل توجهی را در این حوزه به ثبت رسانده است.

در این راستا بانک آینده برنامه‌های خود را بر محور فناوری و تقویت این حوزه با ورود به توسعه و هوشمندسازی فعالیت‌ها پایه‌گذاری و در این مسیر سبد محصولات متنوعی را برای جامعه هدف و متقاضیان خود عرضه کرده است.

در این عرصه، بانک آینده با اتخاذ رویکرد مشتری‌مداری و تبدیل صدای مشتریان به خدمت، تمامی تلاش خود را معطوف بهره‌گیری از ظرفیت بانکداری دیجیتال مبنی بر خلق ارزش نموده است.
سامانه‌های پرداخت الکترونیکی مانند:
کیلید (سامانه مبتنی بر حساب و با قابلیت ارائه خدمات ویژه برای مشتریان حقیقی و حقوقی)
همراه‌کارت (سامانه نرم‌افزاری ساده و کاربردی برای انجام فعالیت‌های پرداخت‌ بانکی با استفاده از تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب)
آ بانک (یک بانک دیجیتال با امکان استفاده از تمامی خدمات بانک آینده به صورت یکپارچه و امن)
پیشخوان مجازی (ارائه خدمات در دو دسته غیرحضوری (آنلاین) و حضوری (تحویل در محل) به مشتریان به مانند یک شعبه)
و ارائه محصولات متفاوت و متمایز مانند:
کارت هدیه واقعیت افزوده (محصولی منحصر به‌فرد در شبکه بانکی مطابق با تکنولوژی روز دنیا با قابلیت بارگذاری ویدیو به صورت شخصی‌سازی‌شده)
و هم‌چنین:
سفته و برات الکترونیکی (اجرای تمامی فرآیندهای مرتبط مبتنی بر استفاده از امضای دیجیتال، اصالت و اعتباربخشی با امضای دیجیتال، جلوگیری از جعل و سواستفاده‌های احتمالی)،
از جمله محصولات و خدمات حوزه بانکداری دیجیتالی و در راستای تقویت هوشمندسازی آن در بانک آینده است که موجب ایجاد یک فرصت مناسب در ارائه خدمات کیفی و هم‌چنین کمک به کاهش هزینه برای مشتریان و خلق ارزش برای آن‌ها بوده و خواهد بود.
بانک آینده همواره می‌کوشد تا با طراحی محصولات و خدمات مبتنی بر پلتفرم‌های بانکداری دیجیتال، علاوه بر تحقق بانکداری جامع و کیفی‌سازی بخش‌هایی از بانکداری خرد، با هوشمندسازی محصولات و خدمات خود در راستای توجه به نیازها و انتظارات روزانه مردم و مشتریان حقیقی و حقوقی گام‌های بلند، موثر و راه‌گشایی را بردارد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.