پیام‌رسان

تلفن همراه

February 29, 2024
23:45 پنجشنبه، 10ام اسفندماه 1402
کد خبر: 161845

مدیرعامل تلگرام 10 هزار اشتراک پریمیوم رایگان به مشترکین کانال خود می‌دهد

منبع: Digiato

تلگرام بسیاری از قابلیت‌های کاربردی خود را برای مشترکین پریمیوم ارائه می‌کند و حالا این سرویس پیام‌رسان به تمام کاربران این فرصت را داده است تا یک اشتراک سه‌ماهه پریمیوم را به‌صورت رایگان دریافت کنند. برای دریافت این اشتراک که فقط به 10 هزار نفر اهدا خواهد شد، فقط باید عضو کانال رسمی «پاول دورف»، مدیرعامل تلگرام باشید.

دورف در کانال رسمی خود اعلام کرده که تلگرام به‌طور خودکار 10 هزار کاربر که عضو کانال او هستند را برای این جایزه انتخاب می‌کند. این کاربران که به مدت سه ماه می‌توانند از سرویس‌های تلگرام پریمیوم استفاده کنند، ساعت 17:30 دقیقه امروز (پنجشنبه 10 اسفند) انتخاب خواهند شد.

همانطور که در بیانیه آمده است، این هدیه برای تمام مشترکین کانال مدیرعامل تلگرام ارائه خواهد شد. بنابراین اگر از قبل عضو آن هستید، به‌طور خودکار در این قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوید.

تلگرام پریمیوم که سال 2022 معرفی شده بود، یک سرویس اشتراکی با هزینه ماهانه 4.99 دلار است که برخی قابلیت‌ها مانند اضافه‌کردن رنگ، محدودیت‌های کمتر برای آپلود فایل، زمان بارگذاری سریع‌تر، استیکرهای پریمیوم، ایموجی‌های سفارشی و موارد دیگر را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

در حالی که اکنون تمام کاربران می‌توانند در تلگرام استوری منتشر کنند، اما اشتراک پریمیوم مزایایی مانند اولویت‌بندی استوری‌ها برای دریافت بازدید بیشتر، حالت مخفی و 10 برابر افزایش کپشن را به‌همراه دارد.

مدیرعامل تلگرام همچنین روز گذشته اعلام کرده بود که این شرکت می‌خواهد درآمد حاصل از نمایش تبلیغات در کانال‌ها را با صاحبان کانال‌ها به اشتراک بگذارد. طبق این برنامه، 50 درصد از درآمد مربوطه از ماه مارس به حساب صاحبان کانال‌ها واریز خواهد شد. پلتفرم تبلیغاتی تلگرام از ماه مارس رسماً برای حدود 100 کشور جدید باز می‌شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.