بانکداری و پرداخت الکترونیک

January 9, 2024
16:11 سه شنبه، 19ام دیماه 1402
کد خبر: 157457

تندیس محصول برتر بانکی و مالی به تی بی پلاس بانک تجارت رسید

تندیس محصول برتر بانکی و مالی در نهمین رویداد تراکنش ایران با رای هیات داوران جشنواره محصولات برتر این رویداد به بانک تجارت اهدا شد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، محصول TB+ بانک تجارت در حاشیه نهمین رویداد نمایشگاه تراکنش ایران و در دومین دوره جشنواره انتخاب محصولات برتر (Fintex) به‌عنوان محصول برتر بانکی و مالی شناخته شد.

در جریان این مراسم، مرتضی ترک تبریزی، رییس هیات مدیره بانک تجارت تندیس بِرَند برنده این جشنواره را به نمایندگی از بانک تجارت دریافت کرد.

مشتریان بانکی از طریق تی بی پلاس می‌توانند کالای مورد نظر خود را به‌صورت اقساط و اعتباری از تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان کلان خریداری کنند.

بزرگ‌ترین مزیت این محصول، حذف چک از معاملات و ایجاد ارتباط مستقیم بین مشتریان بانک و تأمین‌کنندگان کلان است؛ علاوه بر این، اطمینان مشتری در خرید محصول از تأمین‌کننده معتبر و اطمینان فروشنده از بازپرداخت اقساط توسط مشتری، از دیگر مزایای این محصول که توسط شرکت کارت اعتباری ایران کیش تولید و راه‌اندازی شده است به حساب می‌آید.

نهمین دوره نمایشگاه تراکنش با شعار «نبض کسب‌وکار پیوسته در تراکنش می‌زند» از تاریخ دوشنبه هجدهم دی ماه تا چهارشنبه بیستم دی ماه برگزار می‌شود و بانک تجارت به‌همراه هلدینگ فناوری اطلاعات این بانک در این نمایشگاه به معرفی محصولات و خدمات متنوع خود در صنعت مالی و بانکداری کشور می‌پردازد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.