تلفن همراه
مشترک شوید!
برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.
با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
(ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری
اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت
خواهید کرد.
برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است
عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv
ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی
پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال
برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه
محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود.
بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت
میشود.
مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر
خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته
خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در
حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل
هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.
۱ دیدگاه
حسین صادقی مرشت
سه شنبه 930514 - افزایش پهنای باند اینترنت مخابرات مازندران به میزان یک STM1 تاریخ انتشار : سه شنبه 14/05/93 – http://www.ict-tcm.ir/object.aspx?id=338 با گسترش پهنای باند اینترنت کاربران ADSL استان مازندران به میزان یک STM1 (اس تی ام وان) در آغاز مرداد ماه 93 شرایط مناسب و بهتری جهت استفاده مشترکین ADSL در سطح استان ایجاد گردید. گفتنی است مخابرات مازندران همواره در راستای توسعه فنّاوری مجازی استان، اقدامات بی وقفه ای را در دستور کار قرار می دهد. این هم نتیجه؛ گسترش پهنای باند اینترنت کاربران ADSL استان مازندران به میزان یک STM1 (اس تی ام وان) در آغاز مرداد ماه 93 از روز یکشنبه 02/06/93 تا به اکنون که ساعت 04:47 بامداد روز دوشنبه 03/06/93 می باشد، ارتباط یا قطع و وصل می شود و یا کلا قطع می گردد! در تماسی که به دفعات با کارشناسان سامانه 2020 گرفته ام، یا گفته اند «شبکه از تهران مشکل دارد و زمان برطرف شدن آن را هم نمی دانیم!!!!» یا طبق معمول روش برخورد با کاربرانی که به تازگی از اینترنت استفاده می نمایند، آیه شیرین و ملس «با 117 تماس بگیرید! - دستگاه گوشی تان را در محل درب منزل امتحان کنید که ببینید، قطعی دارد یا نه!! و از این قسم پیچاندن ها» - حالا شما که هفت شهر عشقی اینترنت را کن فیکون نموده اید و لحظات شیرین استفاده از اینترنت فوق تصور ایرانی را زهر مارمان می فرمائید، بگوئید من کاربر چندین و چند ساله اینترنت، برای رهایی از این همه فوران روانی ارتباطات دیتای ایرانی، خاک کدام حمام خرابه را بر سر بریزم؟! بالاخره ارتباط اینترنت باصطلاح «پر سرعت!»(طبق تبلیغاتی که شرکت مخابرات مازندران) ساعت 03:30 بامداد روز پنجشنبه 06/06/93 برقرار شد!! زمانی هم که ارتباط اینترنتی قطع می شود و مجبور می شوم با باصطلاح کارشناسان سامانه 2020 مازندران تماس بگیرم و علت قطع ارتباط و زمان برقراری مجدد ارتباط اینترنت باصطلاح «پر سرعت» را می پرسم، می گویند : ما از هیچ چیز خبر نداریم!! چون در این موارد اطلاعاتی در اختیار ما نمی گذارند!!! زمان ارسال متن فوق الذکر، ساعت 19:57 مغرب پنجشنبه 06/06/93 ذیل خبر : دکترمحمود واعظی وزیر ارتباطات: برنامه ما این است که متقاضیان بتوانند به اینترنت دسترسی داشته باشند نویسنده : آرش کریم بیگی چهارشنبه، 5 شهریورماه 1393- ساعت 18:47- کد خبر: 063974 - August 27, 2014 http://www.ictna.ir/id/063974/ پاسخ